Питання-відповідь

Документація

Замовлення

Відповідь фахівця2014-03-17 17:43:21

Замовлення можна оформити через кнопку КУПИТИ під товаром, який Вас зацівить, залиште свої контактні дані і з Вами зв’яжеться менеджер для уточнення всіх деталей.

 

або скористатись послугою ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК на сайті.

 

 

Також замовлення можна зробити в телефонному режимі, зателефонувавши нам 0352-28-71-75, 050-377-23-58

Через Вайбер 050-377-23-56

 Або ж написавши нам на пошту office@satva.com.ua

 

 

 

Відповідь фахівця2018-06-22 14:36:34

Так, це звична практика. Для початку виробництва установки необхідно оформити замовлення після узгодження всіх деталей і внести аванс (як правило це 50% від вартості обладнання). Решта оплачується безпосередньо перед відправкою замовлення, коли установка (и) вже готові.

Відповідь фахівця2018-06-22 14:37:57

Після підтвердження замовлення та внесення авансу установка дається в роботу. Термін виготовлення – 1-6 тижнів в залежності від вибраної конфігурації та кількості.

Відповідь фахівця2018-06-22 14:40:22

Ми працюємо по індивідуальному замовленню для кожного клієнта, оскільки кожна установка може комплектуватись по різному. Тому зазвичай потрібно чекати 1-6 тижнів.

Але ми ідемо на зустріч нашим клієнтам і в разі необхідності термінової поставки  робимо все можливе, щоб пришвидшити процес виробництва та поставити обладнання в обумовлені терміни.

Гарантія та сервіс

Відповідь фахівця2018-06-05 19:18:31

На стоматологічні установки у нас діє гарантія 12 місяців. Також по закінченню гарантійного терміну ми надаємо послуги післягарантійного сервісу.

Запасні частини, необхідні для ремонту та обслуговування нашого обладнання завжди є в наявності. Наша компанія має висококваліфікованих спеціалістів, які професійно можуть підключити, відремонтувати чи дати консультацію по технічних питаннях нашим покупцям.

З технічних питань і питань сервісу можете звертатись за телефонами: (0352) 28-71-75, (050) 377-23-58.

Відповідь фахівця2018-06-22 14:50:11

Так, по всіх питаннях, пов’язаних з експлуатацією, монтажем, а також гарантійним та післягарантійним ремонтом поставленого нами обладнання ви можете зв’язатись по телефону:

050-377-23-58

0352-28-71-75

В регіонах в нас також працюють наші сервісні представники, які обслуговують наше обладнання.

Їхні контакти ви можете дізнатись, зателефонувавши нам.

Відповідь фахівця2018-06-22 14:58:59

Для того, щоб ми могли прийняти заявку на сервіс, потрібно обов’язково вказати наступні дані:

  • номер установки та дата виготовлення (вони вказані на шильді кожної установки на блоці лікаря). Можна продиктувати цей номер по телефону або ж сфотографувати шильд і надіслати фото нам по Вайбер 050-377-23-56 чи електронній пошті office@satva.com.ua

Шильд

  • повідомити про саму проблему (описати чи сфотографувати блок чи запчастину, з якою виникла проблема).

Ці дані значно пришвидшать процес вирішення проблеми.

 

Відповідь фахівця2018-06-22 15:04:51

Так, у нас є така послуга. Ми відреставровуємо і відновлюємо роботу установок САТВА любого року випуску.

Для того, щоб ми могли оцінити обсяг робіт, необхідно викликати нашого майстра на місце або ж організувати відправку установки до нас на виробництво. Для отримання більше детальної інформації звертайтесь по телефонах 050-377-23-58, 0352-28-71-75. Також інформація стосовно даного виду послуг є у нас на сайті в розділі „СЕРВІС”.

НЕ ЗНАЙШЛИ ВІДПОВІДЬ НА СВОЄ ЗАПИТАННЯ?ВИ МОЖЕТЕ ЗАЛИШИТИ СВОЄ ПИТАННЯ І ОТРИМАТИ ВІДПОВІДЬ НА E-MAIL
За телефонами:
+38 (0352)  28-71-75
+38 (050)  377-23-58
Замовити дзвінок
Швидке замовлення
грн.
Модифікація
Ваше ім'я:*
Телефон:*
×
Дізнатися ціну
Модифікація
Ваше ім'я:*
Телефон:*
×
Логін
×
×
Повідомити коли з'явиться
Ваше ім'я: *
E-mail: *
×
Замовити дзвінок
Ваше ім'я:*
Ваш номер телефону:*

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо.

×
×